20090201,Polaroid SX-70, Camera from JW
Polaroid SX-70 film: Artistic
「我愛格仔底」系列
我的第二張Polaroid SX-70,第一張也是同一個景,但係blur左,呢張相腳架重映,sharp好多。
昨晚去了JW的家幫手拍野後的意外收獲,係佢個廁所見到格仔底好靚,加埋個厠所泵同滴露間正一流!
Artistic偏藍的顏色好靚。不過呢隻film好靚,要成HK$20一張,是JW的朋友係美國幫佢訂的,未過期架!
A Group in FB. 主要是分享大家的instant相。
多謝 CKK的提議,開了這個group.
這個group 就送給 CKK 和 向Jesse 的 Photo A day 致敬 \(^_^)/\(^_^)/
I like the green beer bottle. And the green handle. I wanna try the artistic film soon. ^-^
回覆刪除好貴呀...好似係citysuper 有好靚的買400蚊8張.係新貨
回覆刪除That's too expensive! It's better to buy from the web. But you need to order many in order to make the shipping cost worth.
回覆刪除係呀, 我試過按去試下, 訂100盒的shipping 都係樣 ^_^
回覆刪除不過我無錢訂100盒...
Unless you can find 10 people and share the 100 packs.
回覆刪除又唔洗, 有5個人都夠. 我可以要30盒的 ^_^
回覆刪除Then it's easier to group purchase if you buy so many.
回覆刪除I have ordered some before. But not as many as you would buy. ^-^
100盒的shipping 也一樣, 咁當然想一次過買多d... 係一唔買. ^_^ he
回覆刪除But only if you have the money and the time to shoot them. I cannot shot 10 shots even in 1 month.
回覆刪除我每次都用到10張, 主要唔係因為想映的野太多,而係浪費的佔多數 >_<
回覆刪除Since the film was discontinued, I take each shot very "carefully". And I was told to take the shots with more thinking first. So the same photo-taking mind set apply when I shoot 120 film as well.
回覆刪除But I think no film is wasted. Each shot is unique and special in its way.
Artistic film 好似一盒8張 (city super 果隻)
回覆刪除Yes, only 8 shots in 1 pack. Group purchase with Siuding la.
回覆刪除http://www.polapremium.com/shop/film/sx70/fi_sx70_1_0909_artistic
我想訂的主要係 polaroid 的pack film 有chocolate color 同埋有d 特版野.
回覆刪除你地想買乜呢?
I am interested in the black & white pack film. But not yet decided which type to buy. Maybe all?
回覆刪除FUJI 的black and white pack film 我有.
回覆刪除Polaroid 的真係未用過,最近見到佢launch d sample 出黎勁靚。
不過有時覺得用Polaroid係polaroid本身己經救到張相,而 fuji的顏色太真,要真係好用心才映到最好feel的東西. 不過polaroid 的顏色及藥水味都好feel好多. 所以...實在太吸引好想試.
Yes, that's exactly what I think. The Fuji is too "perfect". The Polaroid's "defects" are romantic.
回覆刪除我同時愛 Fuji 和 Polaroid ^_^
回覆刪除顯現世上各種色彩
幻象和現實的交錯,產生最大的空間和能量。
Yes, that's very well said. Crossing the different elements together.
回覆刪除小丁! 想問FUJI 的black and white pack film, 最平可以幾多錢一盒 ? 謝謝! ;D
回覆刪除Fuji 最平你預85左右啦
回覆刪除如果你地想團購, 我都想入d polaroid~haha
Polaroid list
回覆刪除好,我要30pack
sleeper 10 pack
one of my friend 10pack
and then?
suckerby,
回覆刪除FUJI 的black and white pack film <---最平 72more
FUji, color <--- 87 (但係ST仁話有85,咁我地去個間唔同的,佢個個價真係勁平!
Siuding, I don't need Artistic film. I have enough stock for myself already.
回覆刪除But I will take 2 x 672 and 2 x 664
Is that alright?
下, 小丁同學
回覆刪除你72呢個價, 邊間做到比你呢
btw, 你地有映135嗎??
我有映出135 同 120 ;P
回覆刪除http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=460592&extra=page%3D1
回覆刪除益你的, 上去夾菜啦~
不過我太耐冇update...
s.t.同學,
回覆刪除你72呢個價, 邊間做到比你呢 <--- 九龍生活
我無乜映135懶沖
thc~係wro~
回覆刪除我真係忘記左九生~haha~
感謝大家既報告 ^_^
回覆刪除我有影120
如果你地定實左幾時網上訂pola
回覆刪除到時, 我再向你地講我要的數量
thc~
睡夢者, 120你玩的是甚麼機子呢??
ST.仁, 係 KIEV 88
回覆刪除點解唔撫養個哈仔呢??
回覆刪除It's too expensive. ~_~
回覆刪除哇...外星密碼..>_<..
回覆刪除Siuding, 哈仔 = Hasselblad (哈蘇). 好貴~
回覆刪除ic
回覆刪除唔緊要, 反正映到好相就係好機
回覆刪除得閒係你自己個blog post多d 120丫
我會留意的~
120機子, 我暫時主打toycam
回覆刪除都係戴安那同富士寵物~~~
誠推大家養番隻寵物~~keke~
sleeper,
回覆刪除你blog架咩??
仁,
好窮呀...Polaroid己經令我破產啦...T_T...
你係咪諗住資助我呢 XD hahaa~
Siuding, I have a photo blog. 1 picture a day. But I don't update it a lot. It's just very personal nonsense things, like automatic writing.
回覆刪除你有update又想比人看時就比條link 我地啦 ^_^
回覆刪除wa, 睡夢原來你冇blog ga~haha~~
回覆刪除你個相簿send黎睇下丫
小丁, 我都因為食野而冇晒錢啦,,
不過肚子又餓wor
我都希望你可以資助我,,
你睇, 我連生存都有難道,,真係好難幫你,,
仁兄你係鬼黎架麻, 食香啦, 好平
回覆刪除我買幾包黎探你 XD
haha~~你仲可以幫我丁幾下做下法事tim~
回覆刪除大家都見啦,,我係因為慈悲先會同呢個傻ge 80歲婆婆玩ga ja
你睇呢度邊個好似我咁大膽同你玩ga,,
驚比你食左丫,,
好啦,咁我儲錢做間糖果屋啦 ^_^
回覆刪除哦, 原來你想做小紅帽裡面隻狼,,
回覆刪除請問有人知,,漁農處電話號碼嗎??