A Group in FB. 主要是分享大家的instant相。多謝 CKK的提議,開了這個group. 這個group 就送給 CKK 和 向Jesse 的 Photo A day 致敬 \(^_^)/\(^_^)/
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(!)我初六去, 影咗勁多筒菲林, 正當我upload緊d相上自己facebook, upload到想發難渣既時候(夾埋令一d相,多到喊), 就見到你呢張相!!!又會咁啱~ (*w*)~張相好靚哦. 有佛光, hehe ^_^
呢尊佛真係比睡夢者映得好生動呢~有時, 真係不其然的令我驚訝pola映人像的威力是如此的自然而有個性你地也有這種感覺嗎??本身相中的人, 係唔型的但只要用左pola, 就好似應該要加多2分比佢你覺得, 呢個係咩現象呢??
location 呀, 要寫location 的呵呵, 我無去過呢度...快d開估呀! ^O^
哎呀,,,我之前打緊個comment果時都仲記得要話睡夢者冇落係邊間寺廟,,點知轉頭就比人搶閘,,
由我開估會唔會唔啱規矩?! 嘿 XD
我理邊個開估快d開啦開啦... ^_^ <---想知的人
小丁, Location: 沙田萬佛寺just near IKEA.Kaylee, thank you. All those statues are very beautiful and lively. I felt like they were all alive when I walked pass them.ST.仁, I agree with you. And I am wondering why Polaroid can give this feeling. It's so unique that other media quite can't simulate.
^_^ 多謝答案, 多謝 polaroid 同埋 各位.多左呢個blogger photo group 每日都好忙咁看你地d目同埋看意見..開心到爆 ^_^
每日都好忙 <--我都係咁話
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(!)
回覆刪除我初六去, 影咗勁多筒菲林, 正當我upload緊d相上自己facebook, upload到想發難渣既時候(夾埋令一d相,多到喊), 就見到你呢張相!!!
又會咁啱~ (*w*)~
張相好靚哦. 有佛光, hehe ^_^
呢尊佛真係比睡夢者映得好生動呢~
回覆刪除有時, 真係不其然的令我驚訝
pola映人像的威力是如此的自然而有個性
你地也有這種感覺嗎??
本身相中的人, 係唔型的
但只要用左pola, 就好似應該要加多2分比佢
你覺得, 呢個係咩現象呢??
location 呀, 要寫location 的
回覆刪除呵呵, 我無去過呢度...快d開估呀! ^O^
哎呀,,,我之前打緊個comment果時
回覆刪除都仲記得要話睡夢者冇落係邊間寺廟,,
點知轉頭就比人搶閘,,
由我開估會唔會唔啱規矩?! 嘿 XD
回覆刪除我理邊個開估
回覆刪除快d開啦開啦... ^_^ <---想知的人
小丁,
回覆刪除Location: 沙田萬佛寺
just near IKEA.
Kaylee, thank you. All those statues are very beautiful and lively. I felt like they were all alive when I walked pass them.
ST.仁, I agree with you. And I am wondering why Polaroid can give this feeling. It's so unique that other media quite can't simulate.
^_^ 多謝答案, 多謝 polaroid 同埋 各位.
回覆刪除多左呢個blogger photo group
每日都好忙咁看你地d目同埋看意見..
開心到爆 ^_^
每日都好忙 <--
回覆刪除我都係咁話